Aapjes in de valJaar: 2005, Uitgeverij: Zwijsen
Betrapt!Jaar: 2004, Uitgeverij: Zwijsen
Chatten!Jaar: 2003, Uitgeverij: Zwijsen
Dat wordt feest!Jaar: 2012, Uitgeverij: Zwijsen
Frank en Stijn lossen het opJaar: 2006, Uitgeverij: Zwijsen
Hallo Aarde hallo NederlandJaar: 2012, Uitgeverij: Inktvis
Het mooiste meisjeJaar: 2013, Uitgeverij: Delubas
Pas op! Kijk uit!Jaar: 2014, Uitgeverij: Delubas
Pieke zoekt haar vaderJaar: 2011, Uitgeverij: Zwijsen
Weet jij alles over Amerika?Jaar: 2010, Uitgeverij: Zwijsen
Wie arm is moet slim zijnJaar: 2017, Uitgeverij: Delubas
pas op, sis!
De vierde druk is alweer verschenen van 'pas op, sis!', maar nu met een vernieuwd omslag, Geschikt voor beginnende lezers. Ik kijk ernaar uit dat mijn kleinkind Fenne leert lezen. Ik heb een hele bieb met zelfgeschreven boekjes voor haar.
Naar Boedapest
Een eervolle uitnodiging: ik ben eind september te gast op het International Book Festival in Hongarije vanwege mijn boek 'Fake!' (geïllustreerd door Wendy Panders) dat onder andere in het Hongaars vertaald is. Wordt vervolgd!
Weer leverbaar!
'365 dingen om te doen met je kleinkind' was uitverkocht. Gelukkig ligt het nu weer in de winkel. Alweer de derde druk in één jaar tijd. Het is het ideale aankondigingscadeau voor aanstaande ouders om er hun ouders mee te verrassen!
Stoere Steffie
Bewijs geleverd dat Stoere Steffie populair is. Twee titels zijn herdrukt: 'Stoere Steffie en de tijdmachine' en 'Stoere Steffie en de stinkende stad'. Illustrator Marja Meijer en ik zijn er superblij mee!
Top tien meest uitgeleende boeken
Mijn boeken kun je bij de openbare bibliotheek lenen. Dit was over 2021 de top tien van mijn meest uitgeleende boeken. Het betrof eigenlijk alleen boeken voor groep 3. 1. ik eet je op 2. pas op sis! 3. een mop is top 4. Het geheim van Mees en Merel 5. Naar het bos 6. Aan zee 7. De kleine zeemeermin 8. Kom mee naar mijn tuin 9. Haas en zijn vrienden 10. Hiep hiep Haas